רמי לוי

  • אודות רמי לוי

צעדים ראשונים…
רמי לוי שיווק השקמה הינה רשת מרכולים קמעונאית הפועלת במתווה ייחודי של רשת דיסקאונט,החברה פועלת במתווה ייחודי בו העלויות התפעוליות זולות לרוב בעשרות אחוזים מהמקובל בשוק.
מודל זה אפשר מאז ומעולם את יכולת התחרות האמיתית כאשר פערי העלויות הועברו במחירים נמוכים לצרכן ומיכולת תחרות אמיתית בשוק המרכולים.
לרמי לוי פעילויות עסקיות נוספות בתחום הנדל"ן בישראל ובבולגריה ובתחום הביטוח, תחום אליו נכנס בסוף 2011 הוא תחום התקשורת שהכה את המחירים בענף והביא לראשונה את הגורם לירידת המחירים שהייתה נהוגה עד כה.

המודל העסקי

תפיסת העולם הצרכנית של החברה, מבטיחה כי הקונים ימצאו תמיד את המענה הטוב ביותר לצרכיהם.

תפיסה עולם צרכנית מהפכנית היא שעומדת בבסיס הצלחת החברה.

תפיסה זו רואה את רשת "רמי לוי שיווק השקמה" כחלק מן הקהילה הצרכנית, ומציבה את הקונה במרכז ומחויבת להיענות לצרכיו , להעניק לו סל מוצרים רחב ואיכותי , במחירים הנוחים ביותר.

כדי לשמר יתרון תחרותי מובהק זה, מקפידים ברשת על עלויות תפעול נמוכות.

לאחרונה הושק מותג פרטי איכותי הנקרא "המותג" המאפשר ללקוחות להמשיך ליהנות משפע מוצרים ברמה גבוהה ובמחירים מוזלים.

המודל העסקי של החברה הוא "הרווח מעט מכמות גדולה של אנשים" במחירים זולים כאשר הרווח נמוך ככל האפשר.

החברה פועלת במתכונת לפיה כדי להרוויח הרבה צריך להרוויח מעט מכמות בשונה מהנהוג לחשוב היום בו הרווח על אחוזיו הינו שיקול מכריע בפעילות.המודל הוכיח את עצמו והצרכנים אשר נוהרים לסניפי המזון מוכיחים כי השיטה פועלת ובגדול.

לא פלא שרמי לוי הפך לאחד הגורמים היותר מאיימים כיום בענף המזון, היכולת להתחרות באופן שרירותי על המחירים לכיוון מטה הפך את התחרות לממשית ואת הצרכן לבעל מיקוח אמיתי.


* כל המידע להלן נלקח מאתר החברה



אתר החברה: http://www.rami-levy.co.il/